Mari Berkomunitas Di Faceblog

Mari Berkomunitas Di Faceblog Mən mobil həyata təpiklənmək zaman mən hələ bir insan tərəfindən dəstəklənən bir rejiminin pis müalicə keçmək lazımdır Kim, harada, onlar əsir on üç il ərzində mənə kəsilmiş etmiş despot və temperamenti varis karaciğer, daim kupertanyakan, xüsusilə həbsxanada Pelatungan qadınlar. Bir arvad ben Məhz. Bəli, arvad. Bu, bir qadın kimi qəbul edilməlidir xarakteri, onda o, mən gözəl rəhbərlik etmişdir. Lakin, necə ki, Tatiana izah var mənim, Kim, harada, mən kompost hətta yararsız hala salmaq zibil kimi taþý həbsxana mobil daxil mənə tabe gənc idi. Rejim da həmişə anasının üçün əlavə cəza kimi, mənim sinə üzrə tibb bacısı istəyir Tatiana instinktlərdən, raped edilmişdir. zaman Anne Frank günlüğü və oxumaq onlarla olan.
I Nazi qoşunları onun gizlədilməsi yaxın Larsa ayaqqabı şkaf dövülerek zaman təsəvvür edə bilərsiniz, o ölüm kimi eşik qapı kimi yaxın idi bilirdi. bir yəhudi kimi anadan olmuşdur, o, qaçqın taleyi aşkar məcbur edilib. Kiçik qız hələ bizi daha çox uğurlu olmuşdur. O, sürgün oda daxil sprayed zəhərli qaz buludları ilə birlikdə məhv ola bilər.biz baxmayaraq, mən və mənim oğlu, hələ də, bu heartbeat payı həyat qorumaq, biz hidup.Sudahlah insan kimi mövcudluğu həyata knocked etdiyiniz baxmayaraq faktiki olaraq davam edir, siz mənim hisslər müdaxilə edib Mari Berkomunitas Di Faceblog.

Mari Berkomunitas:  Lupakahlah, infraqırmızı əzab-əziyyət belə bunu qəbul edə bilməz bujukanmu dendamku.Aku təklif çalışdığınız, yuyulmuş zaman həll edəcək. Lakin, mənim ürəyimdə olan qarışıqlıq və imtina əvvəl kudiamkan bildirin. həbsxana hücreye təcrid olan bir onlarla il mən çox müxtəlif hiss uyandýrdý deyil kuasa.Tadi undemonstrative səhər nə, kutanggungkan bilər. qırx il, mən hissi belə şux heç vaxt. Müraciət müqayisədə, mən bunu mən ilk oğlum doğum verdi zaman hiss necə yadda. O, qırmızı Tatiana gördükdə sülh və narahat sakit ilə başa Ngeden mənə yanında ilə düşmüşdür. Dad-ki sekarang.Aku yaxşı geyimli kök xoşbəxtlik ki hissi kimi hiss edir. artan səhər günəş müşayiət Oturma.
Di Faceblog Görünürdü zaman mənim ayaq dırnaqları və göstərişlər toxunmaq qurumaq yarpağı bu dar eyvanlı rahat artacaq. Dünən mən kənd ofisindən home gələndə, artıq kart pendudukku, bu yeni şəxsiyyət vəsiqəsi ilə kupuaskan doyunca və mənim göz edirdilər. Bu, kiçik bir self-təsviri göründü və parlaq plastik ilə örtülmüş, mən son iyirmi il ərzində, Pelatungan həyata herded edildiyi gün daha çox böyük sevinc təqdim etmişdir. Sonra mənə xoşbəxtlik vaxt uzun keçidinin hızla itirilmiş əzəmət necə bilirik, düşünürəm. Ah, bu KTP izləmək xoşbəxt. Səthi parlaq edir. Exude iftixar. Mən geri iftixar gördük kimi. Mənə kənarda Dünya artıq adi bir vətəndaş kimi məni geri qoymuşdur. Gör, mənim adı doğru imla ilə yazılmışdır. bir düz qara məktubları ilə. O, kompüter yığılmış olmalıdır. insan zəfər yeni motor.
Olmayan köhnə makina. O, belə cəmiyyətdə öz varlığını bir bəyanat kimi qısa idi. Həqiqətən, bu, bəzi kart fundamental insan hüquqlarının pozulması bir forması deyib. Hüququ sərbəst hərəkət etmək.şəxsiyyət vəsiqəsi onun vətəndaşlarının hərəkəti müşahidə üçün güc alət Çünki.Beləliklə, insanların sərbəst ona baxmaq hər hansı Mari Berkomunitas Di Faceblog bir göz olmadan hərəkət edə bilməz. arızalı qırmızı dəmir sol kim aparmaq lazımdır bir inək ilə eyni o çeynəmək-göyüş və otarmaq yerdə onun geri takıldığından. Amma mən belə bir münasibət məğlub o cümlədən deyiləm.
Mən digər minlərlə insan eyni qayıq ilə yanaşı, normadan artıq bir qadın am Çünki. Şəxsiyyət vəsiqəsi o bu kart verilir köşesinde simvolu gördükdə demək hansı başqa hökmdarlarının əxlaqsızlıq, hesab Əgər?acınacaqlı, ölümcül ... Kartın yalnız üç barmaqlarının ki, üç məktublar. Lakin, necə mükəmməl bu relyef ürəklərini verir. ETP, keçmiş siyasi məhbuslar: "Mən ağır getdi qədər cərimə sağ üst köşesinde heç bir ehtiyac kupikul nümayiş yoxdur. Mən hələ də xatırlayıram, öz əlləri kəndində üçün köhnə bir surətini əlavə zaman sarsıntı idi. Mən ki, mənim kimi artıq günahın qayıq rəmzi yerləşdirilən edilmişdir dənizə azad edilmişdir əlavə olunur ləkə hiss edirəm. Yalnız bu taleyi məruz deyiləm. Və bu kimi necə dilxor hisslər dipencilkan təsəvvür edə bilər. Yalnız I markası görə taramaya var. Uşaqlar da mənim. bizim üçün bağlı qapılar bir normal həyat daxil edin.
Biz, həqiqətən, şəxsiyyət ki küncü nəzdində stigma görə pariahs çevrilmişdir. Dən artıq iyirmi il I pocketed hökmü. Mən istri.Aku belə o aradan olmalıdır, yanlışlıqlarınızı 1965-ci ildə qəza əvvəl mənim ər tərəfindən nə deyiləm Məhz. Və onun arvadı, övladları dözmək lazımdır, hələ qırmızı olunur. Mən yalnız bir arvad oldum. Mənim üçün, ər I mübadiləsi idi kimə kişidir.Içgüdü ödəmə onların uşaq gətirmək mənim fiziki təbiətə, sadiq mənə öyrətdi. Mən qəsdən siyasi arena uzaq qalmaq deyil. Mən yalnız maraqlı deyiləm. Mən o zaman ki, raflardan üst sıra yerləşən bir kitab olmaq haqqında idi nərdivan keçirilməsi bilər əgər Mən ər və ideallarına böyük töhfələr vermiş Mari Berkomunitas Di Faceblog edirəm. o bathed isə onun gözlük təmiz edə.
Mən onun office dəvət olunmuşdular iştirak etmək istədim, o özü təmin edilmişdir. Bəzən o, mengiming-iming onun ofisindən yol Əsas bizim sevimli Çin mətbəxi satın durdurur. Həqiqətən, Mən nə dərəcədə kocam fəaliyyəti mənim cəlb olunması, mən yalnız ona iş başa çatdırmaq üçün gözləyir ki, cavab müxtəlif hərbi interrogators sorğu-sual siyasət baxmayaraq sisiku.Ketika onu qəbul edib, o, hələ bir isti olduğunu demək ar am qəzetinin redaksiya yazmışdır ki, o, rəhbərlik edir. iftixar mən o makina ilə qarşılaşdığı zaman sözlərə görə itirilmiş heç vaxt verib.
Hələ Yadımdadır, bir neçə dəfə mən yanaşma və makina və məktubları katıştırılmış kir prying üçün penitiku borc ki, edib. Bir pin borc və mən üç il ərzində onlarla bir sürgün taleyi kimi qəbul etmək var. Tədqiqatçıların Mən yalnız qəzeti yazıları yazaraq mənim ər müşayiət ki, inanmırdı. Mən yalnız yazılı kim mənim ər gözləyir oturdu. toxumaq ilə bir iclas. Bəzən mən qardaş-in-qanun ilə müşayiət edilib. Lakin, iman gətirməzlər.Onlar I dövrünün sonuna qədər əsir keçirildi Əgər mən ər qarşı xəyanət olardı ümid.Beləliklə, onlar da düzgün hansı ki, onlar bu qəbul puja.Kembali kutatapi yeni şəxsiyyət vəsiqəsi anchored bir zülm heç bir yer var ki, yaxşı dərs vermişdir.
Onun hamar təmiz. sol küncündə qırmızı çubuq ilə gerb və şirinlik oldu. Mən üç harfi, qara və çirkin bu küncündə silindi ki, mənim gözləri əmin bir neçə dəfə sonra azadlıq əldə etmək ikinci dəfə hiss. narahat Bu həyəcanlı qohumlarının, mən Pelatungan olan ev almaq zaman merubung gəlmək edin. İndi mən tək bu azadlıq qeyd edilib. hansı birdən qapını mənə arxasında creaked bir barmaq-tip jest kakiku.Tiba etmişdir qurudulmuş yarpaqları ilə müşayiət. Bir sual sükutla monologku dayandırmaq. "Nə, Ana?" Səid Tatiana. Mən yalnız təəccüb deyiləm da çaşqın. My əlləri öz əlləri arxasında mənə keçirilən KTP.Berderai ayrı ola bilməz. a disaput ubunku nazik boz saç üst sağ kiss verilməsi. siz onu aşağı mənim barmaq edir hatiku.Perilakunya inandırmaq var onun göz o, bu gün səhər mənə böyük dəyişiklik etmək idi nə yakalanmış Bu yolla.
Mən onun əl salamlayıram. geri və irəli gözlerimi-dən olan mənim el ayaq izi ilə uzununa lay şəxsiyyət vəsiqəsi üçün Tatiana gözü. ki alit kartı keçirmək üçün isə davam O, aşağı knelt. Kimi onun gözləri öz əksini tapmışdır şeylərə iman gətirmədilər. Onun ağız biraz Agape. onun dodaqlar off Fingers hasar. o demək deyil baxmayaraq, mən KTP bir guşəsi, belə təmiz, o, pulsuz təmiz və yüngül sebiru dəniz və o görmək təəccüb bilirik. Mən onun qəlbində dərin, o, məsələ ilə mübarizə idi, bilirsiniz necə pis artıq pis köşesinde açmaq ki, üç məktubları. da özü heç bir şey etmişdir məktublar, orada baxmayaraq. Beləliklə, uzun o ki, möcüzə gətirilmiş kartın bir parça öz ürək qoymuşdur.
O dengkulku keçirilməsi, onun diz qalıb. O, tünd və uzun tunel həyata gələn kimi. O ki, KTP əkin edilib ön ildə float işıq charm malikdir. Lakin, o, yalnız sakit's. Tak parça mal bildirib. Səssiz bir müddət əvvəl Solo mənim yola haqqında min laut.Kuceritakan ona. Mən getdi Son dəfə Babamın mövcud torpaq bir paket satışı tam idi. Mən istifadə olunan pul ETP daimi mühasirə, qandallamaq, bizim yaşayır qurtarmaq üçün. Hesab edirəm ki, mən die əvvəl son azad up etmək zamanı edirəm. Mən ləkə ETP həyata knocked idi, özümüz mənə chasing harada təmiz KTP almaq qədər kim təşkil yardım edəcək kimsə tapılmadı qədər ki, kəndi bir neçə dəfə getdi. Mən hansı məbləği ödəmək istəyirəm. "O, bu şəxsiyyət vəsiqəsi üçün bribed Belə ki?" Tatiana membelalakkan mata.Aku transfixed. "Mənim bu ana üçün milyonlarla dollar sərf? Aktı mən o graft zaman uşaq bu gün mülkiyyətinə olmadığını bildirib zaman hirs keçirilməsi idi bilirdi boşuna ...!" Pempek Palembang online